.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
برخی از گزینه های دولت برای وزارت ورزش

رئیس سابق کمیته تربیت‌بدنی مجلس گفت: «طاهره بنی اسدی» گزینه جدی دولت برای معرفی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است.

حجت‌الاسلام سید جلال یحی‌زاده نماینده مردم تفت و رئیس سابق کمیته تربیت‌بدنی مجلس شورای اسلامی گفت: در خصوص معرفی وزیر پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان چند گزینه مطرح است، اما در این براساس اطلاعاتی که در اختیار دارم، طاهره بنی اسدی گزینه جدی دولت برای معرفی به مجلس شورای اسلامی به عنوان وزیر ورزش و جوانان است.

وی افزود: البته در طول ۳ روز گذشته اگر تحولات جدیدی در این باره رخ داده باشد، بنده اطلاعی ندارم اما در عین حال ما خوشحال هستم از اینکه در روزهای اخیر تشکیل وزارت ورزش و جوانان قطعی‌تر شده و مباحث قبلی در این باره ادامه پیدا نکرده است.

رئیس سابق کمیته تربیت‌بدنی مجلس تصریح کرد: امروز تقریباً مطمئن هستیم که دولت به دنبال معرفی یک گزینه پیشنهادی به مجلس است و در این میان طاهره بنی اسدی یکی از جدی‌ترین گزینه‌های دولت برای معرفی به مجلس است، البته اگر در روزهای آتی اتفاق خاصی دیگری رخ ندهد.

یحی‌زاده ادامه داد: البته همایون حمیدی ( سرپرست سازمان ملی جوانان) و سید رضا موسوی (مدیرعامل منطقه آزاد قشم) نیز از جمله دیگر گزینه‌های دولت در این زمینه است./1290


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.244 seconds.